SIMCE - Platforma Colaborativa de Management al Documentelor Academice

Academia de Studii Economice din Bucuresti a urmarit restructurarea si imbunatatirea sistemului de invatamant superior prin dezvoltarea si implementarea unei platforme colaborative pentru imbunatatirea activitatilor si a managementului academic.

Platforma implementata este un sistem modern, standardizat si flexibil de management al documentelor academice.

Descrierea proiectului

Tinand cont de procesele si activitatile academice desfasurate in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Ascenta IT Services a dezvoltat o platforma colaborativa de management al informatiei, standardizata si flexibila, prin intermediul careia s-a creat si implementat un suport informatic ce sprijina activitatile personalului academic.

Proiectul creeaza proceduri de lucru uniforme prin utilizarea de documente electronice si in acelasi timp, standardizeaza si implementeaza fluxuri de lucru prin intermediul functionalitatilor moderne puse la dispozitie de componentele platformei software.

Portalul web reprezinta calea de acces catre sursele de informatii, aplicatiile si bazele de date utilizate in activitatea curenta de un numar mare de utilizatori din mediul academic. La momentul actual, sunt aproximativ 1.000 de utilizatori inregistrati ce beneficiaza de platforma software, fiecare avand diferite tipuri si niveluri de acces.

Activitati desfasurate

  • Analiza si proiectare
  • Design grafic
  • Dezvoltarea si testarea sistemului
  • Management de proiect si instruire
  • Integrare
  • Suport
  • Servicii de consultanta pentru gestionarea proceselor de business
  • Arhivare electronica
Platforma dezvoltata in cadrul proiectului gestioneaza o baza de date centrala ce stocheaza si indexeaza documentele electronice contribuind astfel la reducerea costurilor presupuse de arhivarea fizica.

Expertiza tehnica de varf in domeniul integrarii de sistemei

Una dintre cele mai importante nevoi ale Academiei de Studii Economice din Bucuresti a fost integrarea platformei dezvoltate cu alte aplicatii si sisteme folosite in cadrul institutiei la acel moment. Avand in vedere ca specialistii nostri isi dezvolta continuu cunostiintele profesionale, integrarea infrastructurii existente la momentul inceperii proiectului (aplicatii ce functioneaza pe diferite tehnologii/versiuni) cu platforma dezvoltata s-a realizat cu succes.

Tehnologii folosite

  • Microsoft Sharepoint 2013

Doriti sa aflati mai multe?

Ne puteti suna sau trimite un email utilizand datele de contact afisate mai jos.

Contacteaza-ne

Intra in contact cu noi