BRD - Group Societe Generale este una dintre cele mai mari banci din Romania. Obiectivul proiectului a fost de a dezvolta o aplicatie, cu diverse functionalitati, menite sa imbunatateasca activitatile bancii in ceea ce priveste colectarea amiabila a datoriilor (managementul portofoliului clientului).
Descrierea proiectului
Sistemul implementat este o aplicatie dedicata activitatilor de call center specializate in colectarea datoriilor si asigura totodata, integrarea tuturor proceselor de colectare a debitelor cu o solutie CTI.
Solutia software de colectare a datoriilor dezvoltata de Ascenta IT Services pentru BRD, realizeaza o analiza a comportamentului clientilor in ceea ce priveste efectuarea platilor, creand o prezentare generala si centralizata a fiecarui client. Aceasta contine toate informatiile privind creditele, datoriile si datele personale ale clientului. De asemenea, permite importul de date privind clientii si portofoliile de credite ale acestora din sistemul bancar sau diverse surse externe.
Modulele sistemului
Solutia implementata este formata dintr-o serie de module ce faciliteaza procesul de colectare debite.
- Modulul de Administrare – Gestioneaza rolurile si drepturile de acces ale utilizatorilor.
- Modulul de Colectare - Ofera o imagine de ansamblu centralizata atat a creditelor, datoriilor, platilor clientului cat si a actiunilor la nivel de client, realizate in scopul recuperarii creantelor;
- Modulul de Generare scrisori si SMS-uri - Permite trimiterea automata de scrisori si SMS-uri si ofera functionalitatea de marcare a unui anumit client in scopul de a primi confirmare ca un mesaj a fost primit sau nu.
- Modulul CTI - Permite interconectarea cu solutia CTI pentru a gestiona apelurile de intrare si de iesire efectuate in centrele de apel (agentii pot initia sau transfera apeluri direct din aplicatie, fara a utiliza telefonul).
- Modulul de Raportare - Genereaza diverse rapoarte care afiseaza detaliile creditului unui anumit client si statutul datoriei sale la un moment dat.
Beneficii
- Ajuta compania sa reduca numarul creditelor nesigure si sa isi imbunatateasca cash-flow-ul, optimizand in acelasi timp costurille activitatilor de colectare a datoriilor.
- Sistemul se integreaza cu usurinta cu sistemul core-banking, oferind o stocare sigura si centralizata a datelor si un nivel ridicat de automatizare.
- Imbunatateste timpul de raspuns operational si asigura o rata mai mare de recuperare a debitelor.
Activitati desfasurate
- Servicii de consultanta
- Analiza si proiectare
- Dezvoltare software
- Testare
- Instruire utilizatori
- Management de proiect
- Mentenanta si suport tehnic
Doriti sa aflati mai multe?
Ne puteti suna sau trimite un email utilizand datele de contact afisate mai jos.